512

سوالات متداول

آیا خرید از کالاهای عرضه شده در سایت محدودیت دارند ؟

خیر محدودیت ندارد.

 

آیا ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شود؟

بلی. ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق باشد. اما جای نگرانی نیست. در این صورت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است، لذا خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع نموده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد.

 

روش های پرداخت هزینه سفارشات چگونه است؟

پرداخت از طریق درگاه بانک امکان پذیر است.

 

به چه روش هایی می توان سفارش را تحویل گرفت؟

تحویل کالا توسط پست پیشتاز انجام میگیرد.

 

آیا می‌توان سفارش را در هر ساعتی از شبانه روز ثبت نمود؟

بلی. شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید، اما پردازش سفارش ثبت شده در خارج از ساعت کاری، به اولین ساعت کاری روز بعد موکول می گردد.

 

آیا می‌توان اطلاعات ثبت‌ شده در حساب من را تغییر داد؟

بلی. بعد از ورود به سایت  و ورود به پروفایل خود می‌توانید با کلیک بر روی “ویرایش پروفایل”  نسبت به تغییر اطلاعات ثبت‌ شده اقدام نمایی

 

آیا برای خرید از شاپرک، ثبت نام در سایت الزامی است؟

خیر الزامی برای ثبت نام وجود ندارد.

 

آیا پس از ثبت سفارش امکان تغییر و یا حذف و اضافه محصول وجود دارد؟

بله لطفا با شماره های اعلام شده تماس بگیرید تا سفارش شما ویرایش شود.

 

آیا امکان خرید حضوری یا تلفنی وجود دارد؟

بله امکان پذیر است.